Då börjar vi

kan börja med att säga att jag har blivit S J U K igen...och typiskt så ska jag bli det nu, precis innan vi ska åka iväg till Sunny Beach som jag har längtat till så förbannat mkt :(
Vi var där förra året och tror ni inte jag var sjuk då innan också eller? JO självklart.. och dessutom blev jag sjuk där nere också, fick ligga på sjukhuset ..jaa den historien har de flesta redan hört.
men de jag vill säga är att om jag inte blir frisk och jar fått den där jävla sjukdomen körtelfeber så vet jag inte vad jag göör! :( :( :(

så idag har jag inte gjort något speciellt...legat i sängen bara , tittat på lite tv och filmer! och typiskt så har vädret blivit piss  också, bara regnar o regnar hela tiden ..kan det bli bättre?

Åh jag bara önskar att jag blir frisk snart ..både för min korpp och hälsa och så jag kan få åka iväg med mina underbara vänner och ha så jäkla kul <3

Kan säga en positiv sak iaf att jag känner mig bättre idag än igår iaf :)

nu ska jag väl gå och se om det är nått bra på tv eller så blir det en film...

PKNIS. cc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0