Fredag :)

Väcktes kl halv 9 av min underbara fast jobbiga katt som ska hoppa upp i sängen på en och pipa som en lite bebis, men skulle ändå upp kl 9 så låg o trynade lite tills  ja skulle upp =)
käkade frulle titta lite på tv, satte på mig kläderna sen for jag iväg mot församlingshemmet som jag inte varit på as länge, gud vilka minnen man har därifrån :( <3
Kändes fasen skönt att gå upp tidigt idag, hunnit med mkt :D
men iaf, väl på församlingeshemmet trffade jag bellsibub, samt annika o ingela pling :) sedan kom Lisa , Lina och Carolin dit. Vi skulle nämligen trycka våra snygga tröjor,tog ju ett tag innan vi kom på vad det skulle stå på, hur och vilken färg mm.. men tillslut kom vi påt:D och jag skojar inte, gud så SNYGGT det blev alltså :P tog ca 3 timmar för oss! men gud vilket bra team vi är tjejer!!! bella var en klippa på att trycka bokstäverna ;)
Väl efter det åkte ja hem, men ringde pappi för att se vart han höll hus..så fick ja vända och åka till Farmor , för hon fyllde ju år , GRATTIS :) så fikade lite där o snacka..sen hemåt!

har varit lite duktigt idag också, städat mitt rum , och damsugit lite i huset o fixat tvärren ;)

och Doktorn ringde idag också för att lämna besked ...eh läkarspråk är ju inte så lätt haha nä men streptokocker grupp G var det jag hade iaf..( ingen riktigt koll påt) men en typ av halsfluss , så jag ska fortsätta att äta penicillinet kåvepenin, och om jag blir sämre till Måndag så kan det vara körtelfeber. men som det ser ut nu så verkar det inte som det, ..för jag blir ju bara bättre och bättre :) :)  tummen upp !

och nu minsann så harjag satt upp mina tavlor som har väntat så länge att bli upp hängda haha, så nu sitter dom fint på väggen ;) ska säga er att det var en jäkla peesch att få upp dom , blev helt slut efteråt haha!

nu så typiskt missa jag One tree hill ( gamla avsnitt) som jag börjat titta på igen..ändrad tid idag! bad...

ikväll blir det antagligen filmmys med tjejerna :) hyra film kanske?


work at thuesday ? !

dreaming
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0