Godförmiddag

dagen/morgonen började med att ja gick upp vid halv 11, in i duschen, kändes som det var länge sen hehe..har typ inte orkat göra nått nu de närmaste dagarna som varit.
innan dusch tog jag min penicillintablett som ja måste göra 1/2 - 1 timma innan frullen, mkt att hålla reda på med tid och mat med penicillinen :/ huuh..men jag är ju van, har käkat ca 5 kurer detta halv år.
till frulle satt jag och tittade på Mc Leods döttrar, som jag har följt ganska länge nu... och idag var det inte roligt avsnitt, buhu blev många tårar :(

sen satte jag mig här vid min lilla kompis :) tittade på lite youtube klipp, kom även massa tårar däär ..usch :( tänker på så mkt annat när man hör sorglig musik, blä ...
Varit ensam hemma hela förmiddagen, men så kom mor hem nu, och visst fan var det gnäll nästan direkt, eller tjat mera...fattar inte att hon orkar asså.. men men


en annan sak, bara 7 dagar kvar!!! hoppas för  mig också.

så vad händer idag för lilla mig ? :S no idea...

have a nice day anyway (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0