weekend

På fredagskvällen blev det att hyra film och köpa godis och sedan film´mys hos bells :) Carro, Lisa, Lina Bells o jag tittade på weeding daze? den var inte så jävla bra faktist :/ det va tråkgit!
vi fick lite info om simp <3 som ligger på sjukhuset :( med ett brutet ben...:/
sen  åkte vi hem rätt skapligt, för vi var rätt trötta och skulle upp tidigt morgonen efter.

lördagsmorgonen bar det av åt Norrköping med Bella och hennes syster felicia, eller morgon o morgon det var vid halv 12 hehe.
men vårat ärende som vi hade var att växla pengar :) snart äre dags ;) men vi gick en sväng på stan också!
Inhanlades lite iaf som , en svart top/tunika brun-utan-sol, måste påbättras lite nu innan vi åker iväg på våran resa=)

kvällen blev en lite spontankväll, kan man nog kalla det. Bella, Carro, Lina och jag åkte till Timan där det skulle va en lite "fest" trodde vi, haha men det var typ grabbkväll, med öl, data och tv-spel. sedan blev de tlite bråk :S I dont know why! men några drog vidare, inklusive vi tjejer. tog en liten runda i viken och tittade till davidssons som va ca 3 folk? ha ha ha haaaaa 
vi stannade mitt ivägen för att vi inte riktigt visste vart vi skulle ta vägen, haha ( fick till det dä lite)
men tillslut blev det att alla typ dela på sig och drog hem o titta på film! lite konstigt kväll men rolig ändå :) 

behöver du sällskap? 20 spänn ??:D 



och idag sov jag lääääääänge, gud så skönt det va :)
har varit lite duktigt idag också faktist, de ni moahah.. nä men har hjälpt pappa ute i trädgården med att trimma medans han klippte gräset :)
har rensat min garderob också, gud så mkt kläder man har som man inte använder eller som man inte använt på fler år :S  men nu är de borta!

Nuu tittar jag på en prinsessas dagbok 2, gammal goding :)

kanske blir o packa lite sen också, har ju redan börjat ;)

Kommentarer
Postat av: mööööni

Meh, ciccibus. Du kan ju inte hålla nåt sånt här hemligt! Ytterligare en av 100 bloggar som ska läsas dagligen. Pussokram

2008-08-31 @ 21:27:35
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt sällskap kostar dock 50 spänn, måste ju tjäna lite påååt! :D

2008-09-03 @ 19:08:04
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0