14 december

lite update...

kommer inte inte ihåg vad jag har gjort riktigt..
men i fredags gjorde jag nog ingenting på dagen men på kvällen var det idolfinal som jag tittade på med dani,och självklart vann ju kevin, han är verkligen en värdig vinnare!!
lördagen var det upp tidigt som gällde, var dax för vammarskolans dag som jag och lillis åkte och tittade på :) det är ju så fint, men saknart lite faktiskt.
efter det blev det jobb för min del, jobbade med anna alltid lika trevligt :) och mkt folk var det!
sen på kvällen åkte jag till anton så kom Lina, Lisa och Lina dit på lite förkrök. och så spelade vi Rock band som var så jävla roligt :Dlite svårt i början men vi körde ju några gånger iaf ;) sen drog vi vidare till engdahl och sen mot davidssons, inte så mkt folk men det var trevligt ändå!
och söndag idag sov ut ganska länge sen bar det av ut till fyrudden för att äta julbord med familjen :) <3 t o m big sis kom ner från stan för att äta med oss :) men åkte hem på kvällen igen :(
det var jätte mysigt och gott tyckte jag, och mätt blev jag kan ja säga er... hehe men det är väl meningen?!


söndag är ju tvdag, har nyss tittat på wallander, hemligheten...den är nog den enda jag bara sett 1 gång innan kanske? åh den är ju sorglig, blir ju ingen wallander utan stefan :( o linda.




besviken ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0