22 december

dan före dan före doppardan!
herregud så snabbt december har gått alltsåå..det är inte klokt..och snart är detta år över :O hänger fan inte med längre....men det har varit ett bra år iaf så ska inte klaga :P finns väl vissa grejer som inte vart på topp.
men ingen snö är det heller :( :( :( :(


Idag har jag jobbat, från kl 11 - 18.30 och folk kan ja säga att det var, ja jävlar!! mkt inslagningar av julklappar, men det är roligt ;)
men  gud så trött jag blev efter idag då..kändes i fötterna och speciellt i hälarna :S fast har ju inga bra skor så får skylla mig själv lite (a)
men hem kom jag, åkte nästan direkt ner och köpa lite mat på ica, för mor far o syster är bortbjudna hos några vänner, men jag var så trött så jag palla inte :/
orka knappt laga mat,haha.. efter jag käkat la jag mig i soffan och titta på film,trodde jag aldrig skulle orka ta mig upp därifrån, men jodå!

jobba imorn också.:)
ska nog ta mig till solen efter jobbet, tror jag nog ;)

men alla julklappisar är iaf klar med, så det är skönt! slipper tänka på det mer nu hehe.

nu är Juldagen och Nyår fixat iaf :D fan så kul !

____


you are always on my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0