7 dagar kvar

gick  upp tidigt imorse..känns som jag gör det jämt nuförtiden :S men jag följde med pappa och mamma in till norrköping och jag sov hela vägen in till stan hahah så jävla trött var jag , men det stod julklappsshopping på schemat för dem.. jag hjälpte dom lite hehe.pekade ut lite som jag önskar mig också :)
sen åkte dom vidare ut mot Maxi som inte jag fick följa med :O huum..undrar varför inte då ;)
medans dom åkte iväg hälsade jag på syster på jobbet och blev sminkad lite :) testade nyårssminket! :D

ikväll blir det nog att sitta i soffan och ttitta på tv..tror det är några bra filmer.. Bodyguard och Titanic..vilken ska jag se då?

imorn blir det jobb, sköööööööööönt!!!!!!
och på torsdag kanske ? :)
annars är jag bara hemma och slöööar eller åker till stan (a) och spenderar pengarna ..så det ska bli skönt o tjäna lite ;)

7 dagar kvar till julafton...tiden barra spriiiinger iväg
har inte planerat nyår än... eller juldagen? aja det löser sig väl hoppas jag.




Du får ta den tid du behöver
för att förstå vad det är du vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0