gaaaaaaaaaaaaaaaah, vad är detta?

blev rätt sent igår :P
så jag tog en lång sovmorgon, vaknade sisådär vid halv 1, skönt :)
men så började jag känna i min hals och att jag  hade ont i körtlarna :S ÅH NEJ tänkte jag,men så gick jag upp tog mig en dusch och åt frulle, gick sådär :S men sen täntke jag det är väl inget spec så jag skulle ju åka in till stan där resten av familjen är..men så kollade jag om jag hade någon feber ifall att.. JAAAAAA det hade jag, lite men iaf :S FUCK (som dom sa ett antal gånger i filmen This is england som vi såg igår)
då blev det att hoppa i sängen igen och titta på filmer på min nya tv :) har jag ju inget emot men fan palla sjuk nu? måste orka med nyår, ser ju fram emot det för ska ju äta middag med tjejerna hos matilda :) <3
VILA VILA VILA blire för mig NUUUUUUUUU

pusss
miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0