julklapps shopping

idag bestämde jag för att ta en dag i norrköping och det blev de, jag tog bilen och åkte in ensam för att julklapps handla några saker som jag hade kvar..det är lite skönare att handla ensam när man i stort sett vet vad man är ute efter så man kan gå i sin egen lilla värld och njuta och beundras av allt o alla fina julsaker, kläder pynt allt är så himla fint i affärerna, finns så mkt fina grejer som man skulle vilja haaaaaaaaaaaaaaaa, såklart!

tror jag gick in i alla affärer i stort sett..och varm utav helvete blev jag ju så fick gå till syster som jobbade och ta några pauser i shoppingen :P jag både älskar och hatar julshoppingen,det är ju så härligt att bara gå o titta på allt som finns men så blir jag ju så varm och när man inte vet exakt vad man ska köpa så kan jag aldrig bestämma mig heller.. hhaa.jaja. men jag hittade en del grejer iaf som stod på min shopping lista :D och jag lämnade tillbaka två klänningar som ja tänkt ha på nyår men nu har jag ju kirrat en annan ;)

mötte upp little syster och käkade med henne på kupolen, sen drog vi en runda på stan, fick väl sådär tips av henne hehe.. sen tog vi bilen och åkte ut till MAXI som inte hon hade varit på sen dom gjorde om..tog vi en runda på cubus som hade massa rea, hittade mig en liten grej till nyår :)
sen åkte vi hem..så för mig blev det ca 7 timmar av shopping :D
nöjd med dagen faktist !

fast nu är jag riktigt sleeeeeeeten i kroppen, uujuj..
nu tänkte jag titta på en film, Surviving Christmas, någon slags julfilm...jag äääääääälskar verkligen julfilmer :) det är sån julstämning överallt där! hoppas den är bra nu bara..




godnatt på er
pusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0