My day

Idag var jag uppe tidigt, väcktes av mor vid halv 8...hoppa upp ur sängen, typ. pigg och gla..eller pigg vet jag inte! men det blev en runda i linköping idag faktist, jag hängde på mor och liselotte..tänkte va fan, klart jag hänkar dit!
lite jobbigt att gå upp så tidigt, hehe..men jag sov på vägen in. 
Vi började med en sväng till MAXI sedan mot KEA, IKANO och RUSTA.
H
andlades en del grejor iaf.
- Lampa till spegeln
- Kudde
- Doftljus
- Lite grejor till att flytta hemifrån ;) hihi
- 2 kulor till fönstret
- lite julklappar : )

när man går inne på Ikea bland köks o inredningsgrejerna så blir man så sjukt sugen på att flytta till en lägenhet och köpa massa masssa nya grejer :) finns ju fasen så mkt billiga och bra saker.

kom hem skapligt tidigt, vi blev så himla trötta av att gå runt i affärerna..
Nu är jag hemma och har fixat till lite i mitt rum :) och ätit lax har jag hunnit med! nu ska jag fundera på vad jag ska hitta på nu...eller sen..
Idol blir det ikväll iaf, spännande vem som kommer att åka ut.....

puss & hej trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0