Norrköping

Idag tog jag en dag i stan med bella och så hänkade emma på :)  Vi var ute på MAXI och Ingelsta som man inte är allt för ofta på.
Träffade på syster på stan också :) 
En jätte trevlig dag idag, shoppades lite klappisar också!

__

Träningsvärk, OM jag har ..haha. men det är en sån sköön känsla eller rättare sagt smärta att ha ont i kroppen men inte i själen..
Men vi kör påt igen barra nästa måndag :D

jag vill..
köpa gymkort,börja träna.
åka till badhus o bada.
ha ett jobb
typ..


B L O S S A B L O S S A B L O S S A G L Ö G G E N H E T E R BLOSSSAAAA

Kommentarer
Postat av: Bella

vi ska ju köpa gymkort :P jag vill också bada, & simmma, motionssimma. synd att vi inte har ett badhus närmre :(

2008-12-03 @ 20:32:40
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0