'Cause you're hot then you're cold

HELG.
fredagen blev lugn kväll,satt i soffan och tittade på idol med syster :) väldigt spännande på utröstningen, vi som inte röstade heller :S måste görat till nästa gång .:P

Lördagen så åkte mamma och pappa till stockholm, så ff blev det ;) kl halv 12 tog jag och lisa bilen in till stan en liten snabbis, jag skulle köpa strumpbyxor som går typ sönder varje gång :S tråkigt.  hälsade på syster som jobbade också, sedan åt vi tacos innan vi åkte hem :)
hem och städa iordning lite. sen kom Carro, Sampan och Linkan, vi fixade oss lite och lagade god mat, potatisgratäng med kassler,mums gott vare :) sen vare fix igen, vid alla speglar som carro sprang runt till ;) sen vare påt med drickandet, vi satt och tittade på musikprogram och hade roligt. för en gång skull så behövde vi inte stressa med drickandet som vi alltid annars får göra känns det som... vi drack i ganska lugn takt. men blev lite för mkt för min del dock :/
kl närmade sig utgång, vi tog på oss ytterkläder och gick neråt vika.. påvägen ner kom johanna och hämtade upp oss :D schyrren!
mkt roligt och trevligt folk var det där, och jag hade skoj iaf,.. oo jaa blev lite för full :S
kvällen bara försvann, gick skit fort så helt plötsligt står jag där utanför ensam, tror jag.. och jag började och vandra hemåt, o ja kom ända hem ..haha trodde inte ja skulle palla gå hem. men jodå. trodde ja skulle möta några djur men icke de höll sig borta när de såg att jag kom där . tur det.
tack för kvällen,och sorry.
blev tyvärr inga bilder från mig denna kväll, lite tråkigt.

när jag vaknade dagen efter mådde jag väl lite dåligt, trött och seg, liksom vad annars?
Sampan och linkan kom till mig pigga o glada  o hämtade lite grejer och jag mådde väl hyffsat då.. men sen vettni, FYFAN vilken hemsk dag, mot eftermiddagen slog det väl till och jag trodde att ja skulle dö:S  kunde inte äta något på hela dagen..låg i sängen precis hela dagen, det ända jag åt var en mandari och tro det eller ej så kom den upp lika snabbt.USCH för denna dag, sjukt vare, fattar inte, men får ju skylla mig själv, yes mår väl som man förtjänar!!
trodde aldrig denna dag skulle gå över.. men jopp det gjorde den.
Idag mådde jag bättre, fast magen är nog inte helt som den ska än.. :/  men idag har jag jobbat iaf, trodde inte jag skulle orka det, men jorå : ) lite sliten var man allt, men gick bara bra.
Nu sitter jag i syrrans rum och tittar på tv, har kollade på andra avenyn avsnitten, kan ju inte hålla mig till imorn :P och såg fotbollsgalan och såklart vann Zlatan guldbollen.
nu äre prison break på tv, riktigt bra ! 

Imorn blire jobb igen :)  behövs verkligen pengar, speciellt nu till julen, fast som mamma o pappa sa, skiter i julklappar.. åker utomlands ist sa jag då ? :D :P ja varför inte.. 
det skulle vara så underbart alltså, komma bort till värmen och bara va (: skulle inte tacka nej till det iaf.  



You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah, you pee a mess like a bitch
I would know

Kommentarer
Postat av: Anonym

drick inte mer nu Rudolf, du vet hur du blir!?

2008-11-17 @ 23:03:51
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0