ibland GÖR vi fel men vi ÄR aldrig fel.

guudvad jag hatar att sitta och skriva ansökan, allt är bara så krångligt och massa styr  och ställ med det :( kan nån bara ge mig ett jobb !!!typ. finns inga intressanta jobb att söka heller,har letat som en galning, har tom fått ont i ögonen för ja stirrat så mkt  i denna ruta..haha.not good!
need help.

Idag har jag varit ute på en tidig promenad med bella och freja, vi gick lilla fifalla, det var faktist skönt : ) men lite synd att inte solen var framme så vi hade fått lite ljus.
sen åkte jag med pappa för att göra lite ärenden på vika ! 
 
ska nog ladda ner lite filmer nu, orkar inte hänga här mer..

jag gör det för att jag vill göra det

pussss cc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0