Norrköping - All I want for christmas is U

Idag följde pappi med mig till stan :) hade ju fått åkt ensam först..för de var inne i stan igår när jag jobbade :/ men så var han så snäll och följde med mig iaf (a) <3
skulle ju titta efter en julklapp till mig :D vi åkte fram och tillbaka till Elgiganten och MediaMarkt, men sen tillslut så bestämde jag mig, faan jag är så jäkla velig kan inte bestämma mig om nått haha.. men det gjorde jag iaf! :)
köpte en klänning till nyår, maybe, också, 10 % rabatt på den iaf ,hihi.. men nu är det inte mkt i plånkan :S väntar på lönen som jag hoppas är lite iaf!

Det är så himla mycket julstämning i alla affärer överallt, älskart och man skulle ju nästan vilja ha allt ;) julmusiken är ju också så mysig, slänger upp en låt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå pappen är den bästa. Har du fått hem tv'n ännu? öpte du den svarta också? Puss hön

2008-11-27 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0