Ny vecka, Nya tag...

och helgen var jätterolig och jättebra faktist :D, behövde en sådan helg, efter många rätt tråkiga och lugna helger, fast det kan ju vara skönt ibland men iaf.

Fredagen började med att jag tog en bil in till stan med sampan och carolin, vi tog en drive-in på MAX och tog med och käkade i syrrans lägenhet... skulle fixat grabbarnas ansiktssmink,blev inget med de och det klarade av det själva tror jag nog?
så småningom började det ramla in mer och mer folk så började förfesten sättas igång : ) Sampan och bella var de enda som var utklädda av alla oss brudar, och dom var väldigt fina ! men allihopa kom in gratis iaf tror jag, iaf jag.
Vi beställde taxi ner till otten som såklart inte var någon kö där alls typ, men naae jag gillar fasiken inte otten, tjuriga i garderoben speciellt, det är väl de lilla dansgolvet som jag gillar mest, där är det ju bra musik iaf och bra folk!
och dessutom blir det ju vad man gör det till :D men kul var det. Tog taxi hem med sampan och bella mot slutet.

Lördagsmorgonen var seeeeeeg, men sampan och jag gick upp och gick ut och köpte frulle sen gick vi till emma och åt :) så låg jag typ där hela dagen i soffan, halv sov typ. Mot kvällen bar det av att handla mat till middagen, vi åt Taco, jääääätte gott var det :) sen var det fix och styr igen för utgång ;) men denna kväll blev det hugo.mkt mkt mkt mkt fooolk var det, en del utklädda men en del inte, hehe. Vi sjöng singstar och emma och jag körde guitarr hero, hahahah herregud så det gick ;Dmen det var skoj.
Dansade mkt gjorde vi såklart också, några minnesluckor är det allt men hade ändå skitskoj :D bara det att mot slutet gick många hem,så jag var ensam kvar där.. hehe hur nu det kan komma sig.. men jag stod där utanför och vänta ifall jag skulle se någon som jag kände igen.. icke sa nicke, och kallt som inihundan var det. så stod jag och vänta på en taxi, fast jag visste ju inte först om jag skulle våga åka taxi ensam :S, men bättre det tror jag än att jag gick hem...men det var ju as svårt att få tag i en,lite tjuriga taxichaffisar vare allt ..tror jag var där till halv 4 om jag inte minns fel :S  kom fram en kille som hoppade ur en taxi, så kom taxi chaffisen efter och sa; Du slänger inte igen min dörr så däääär !!! :@ IDIOT . hahaha herregud (vilken turk).
så hittade jag mig en taxi iaf, han var jätte snäll :) och han var trött sa han..haha. 
tror mina fötter hade frusit ihjäl, kunde knappt gå från taxin :S läskigt värre.. låg och skakade när jag skulle somna.uschaan
somnade tillslut iaf.

söndagen var rätt seeeeeg..

och nu är det måååndag, går så himla fort, november dessutom, och snart är det jul och sen är det nyåår,  blir lite stressad faktist :S måste ta tag i det här nu, i mig och allt.

lägger upp några bilder sen från helgen.


When you look me in the eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0