Onsdag 19 november

Imorse (för mig) åkte jag ner till bella på afrodite och testade en nyårsfestfrisyr eller vad man kallar det,det blev bra tycker jag :) färgade håret sen efter det, lite lila ;) haha gillart, vill kanske öka på det andra lite..skulle va kul med lite mer förändring :) vi får se..hehe

så kom det ju lite snö idag också, wiie..i like it! fast det försvinner ju lika snabbt igen säkert. .helst vill jag ju att det ska vara snöö, och det är mkt mkt mkt snö vid jul. tack!


annars har det inte hänt så mkt idag...lite tråk men det ska bli ändring påt!

snart är det helg igen.. kändes som det var de nyss :S gud så fort det går..hjälp
men vad händer då?

hörs
PKNIS

vill bort bort bort....ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0