Puppy

imorse åkte mormor och moster hem, och jag sov så djupt för jag hörde ingenting :P vaknade vid  11 ungefär.så himla skönt att få sova ut.
inte gjort så mkt idag, syster var hemma så vi åkte och solade en sväng :) och besökte bibban, fast fanns inget att ha, vi var ute efter en tecknad/barnfilm, så vi drog hem och jag laddade ner en film ist, Sunes Jul, hahha så rolig alltså.
annars har jag väl bara suttit och häckat i soffan :S

Farsdag igår då, vi ska bjuda pappi på en bio :)

vi ringde ju på en  liten puppy i tidningen, vill verkligen ha en liten krabat :( :) och pappa vill också det, men det är ju mammi som är lite tveksam :(
HOPPAS HOPPAS HOPPAS


Nu ska jag och lillis iväg och handla lite :)

pussss

Kommentarer
Postat av: Bella

Det tråkiga är ju att de växer så himla fort :P

2008-11-11 @ 16:00:44
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0