snabba puckar !

vaknade runt 10 halv 11 idag, åt frulle sen tog mig en varm och sköön dusch.. så kallt i mitt rum när jag vaknar :S burrr..sen vid 12 ungefär ringde hemtelefonen och det var till mig?kors i taket.. aldrig nån som ringer till mig på hemtelefonen hehe.. men då var det frågan om jobb.OM jag blev glader ;) och det var ju på direkten och så..så på med kläder och blåsa håret snabbt som ögat och sen dra mig neråt :) så jag jobbade ensam till kl 18 idag ! det är mer folk nu på dagarna än vad det var förr.. men det var kul :) slapp jag ligga i sängen eller soffan och bara slööa, så imorn blire jobb igen =) wiiiie.
skulle kanske åkt in till norrköpis ikväll.. men hum tror inte jag pallar det, ska upp tidigt imorn också.tar en film ikväll ist ;) laddade ju ner några igår !
Tittade på Tingeling igårkväll/natt ..så jävla gullig film :) ibland har jag en såndär period då ja älskar barn/tecknade filmer :P

Helg snart ju för tusan.. veckorna går så himla fort, bara rinner iväg. så imorgon vet jag inte riktigt vad ja ska hitte på?

andra avenyn nu :) yes !

saknar någon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lille lille käcc. Jo det var nog rätt likt! reklamfilmen ska ju spelas in både lördag och söndag mellan 16-21. så på söndag kan du få vara min assistent och så hänger jag med hem sedan!? Pössi

2008-11-06 @ 21:07:47
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så, nn har jag ändrat, menade söndag juuuu! Ja det gör vi. Tycker mor det också? Vi tar honom till en kennel ´på söndag!? Ja han var snygg, din stil! Jag tror både han och mamman gillade lägenheten. Puss

2008-11-07 @ 08:05:55
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0