Nytt inlägg

jobbat idag typ hela dagen.verkligen lugna gatan today alltså..trååk !

jag stod och tittade ut genom fönstret på trafiken, så såg jag en duva som gick på vägen, och ni som varit i sthlm vet ju att dom är inte ett dugg rädda som denna tydligen inte var så den flyttade ju inte på sig när bilarna kom:S (dum i huvudet? eller döv? ) iaf så körden en bil på den, eller så den kom under bilen på nått sett, så han blev typ påkörd på benen :S så den int e kunde gå mer, usch så hemskt det var att se, haha en duva men ändå, tänk er själva?! så den kunde ju knappt hasa sig till kanten, stackars liten :( och inte nog med bilarna så kom det en JÄVLA skata och typ börja hacka på han :@ jävla idiot tänkte jag ! men sen nästs gång jag tittade ut så var den borta :O när jag skulle stänga sen så såg jag några damer/tanter som gick ner över slänten där och snackade om nått och hade en påse i handen.. då hade dom tydligen också sett den där duvan, tror jag iaf..
men usch så synd det var om han när han inte kunde gå riktigt :(
hehe jaa de hade jag som en liten händelse idag !

så var linkan här idag och hade en liten demo för oss om sin berömda dammsugare:)
och herregud vad grejer och tillbehör det var till alltså, blev riktigt impad måste jag säga ;)
du gjorde det bra bruden :D

köpa julklappar nu ? herrgud känns jätte tidigt, men är nog inte det egentligen.. men för mig blire nog ute i sista minuten, typ ;)


nu ligger jag i min säng och myser med min lilla kisse :)godnatt på er vi höres
puss på dig

-

det gör ont att veta men lika ont att undra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0