aaj

hejhopp, just nu ligger jag i sängen och tittar på tv, Jersey Girl ! :)stackars pappan, han har inte lätt :(

har så himla ont i ryggen :/ haft det rätt länge nu..huuh. fick massage av mamma förut, det behövdes fast känns fortfarande :( blä. måste göra nått åt min rygg känner jag och börja röra på mig. men har ju inte kunnat förut, för har ju vart sjuk som "vanligt" aja efter bulgarien får ja ta tag it, på riktigt ;)
Nu är det bara en dag kvar eller vad kan det va ca  22 timmar,åhhh, sol&värme o allt ska bli så skönt :)



om ja inte hinner skriva ett inlägg imorn så bye bye sverige i en vecka ;) ni kommer få se en massa smaskigheter när vi kommit hem :D promise!
have a nice day
puss & kram ciccibus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0