All I have to do Is think of me and I have peace of mind

alone at my home.
yeah that's right idag har jag varit ensam hemma nästan hela dagen, bästa av allt med det är att man får sooooova läänge, och det gjorde jag :D
låg en liten lapp på köksön om att jag skulle fixa lite i hemmet,självklart gjorde jag det :) jag hängde tvätten, damsög hela huset, gjorde lite fint vid soffan och köket mm.. och nu så har jag lagat mat, mami blev jätte glad när hon kom hem från en promenad o maten var klar :)
annars idag så har jag bara seeegat vid soffan :/ tittat på 3 avsnitt av andra avenyn, sen bara sett lite på tvn!
så imorn måste jag nog göra nått ..pallar inte att sitta i soffan o bara låta tiden försvinna iväg :S så jag kanske följer med pappa till Stockholm imorn :) skulle vara kul, M kanske skulle följt med, för vi visste inte vilken dag denna vecka han skulle åka upp .. men typiskt var det imorn när hon jobba :( men jag tror jag åker med paps ändå :)


What about now?
What about today?
What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?
What if it's lost behind words we could never find?
Baby, before it's too late,
What about now?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dhaarling, du är så huslg och duktig! Blir det stockholmo eller? Puss Brooke

2008-09-29 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0