damaged

seeeegt det är då.. skrev precis ett inlägg men så försvann det när ja skulle sparat! orka skriva om allt :(

skrev iaf att jag tittade på idol förut, o den sista tjejen som kom vidare gillar jag,hon var bra!





redan torsdag hallå, gud så fort veckan går!  har jobbat hela veckan så inte bara vart hemma iaf..kul att ha nått att göra iaf =)
måste bara tilllägga att jag fick beröm för min barnskyltning på jobbet :) hihi

imorn äre fredag och helg och ingen aning om vad som händer då?
vill ha kul iaf, riktigt kul... yeye you name it :D haha gillar de uttrycket ;)

nu sitter jag i soffan och tittar jag på Höök, nystartad serie.. fast funderar på om ja ska titta på film ist, har ju laddat ner 2 filmer, wanted och the dark knight..will see


Kommentarer
Postat av: mön

ey vänta med att se dark knight tills jag kommer hem!? pusss

2008-09-19 @ 19:35:00
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0