city

Idag har jag jobbat på förmiddagen, sen kl 2 hade jag ett möte på arbetsförmedlingen och det gick bra :) pratade inet bara jobb, blev massa annat snacka också, det var trevligt =)
efter det så åkte jag in till stan en sväng, växlade tillbaka mina bulgariska pengar, 950 kr ;)
shoppade lite också :) hittade nagellack, 2 par stövlar,en spetströja (bilden) och en leopard-polo-tunika(bilden)
efter att syster slutat jobba så gick jag på stan med na lite, sen gick vi hem till henne, vi hade köpt oss lite käk, eller jag iaf ;) en pan pizza haha


                                               



nu ska ja sova,är rätt slut efter en lång dag i stan!!! det tar på kroppen att shoppa ;)

imorn blire work igen :D

godnattt
 PUSS

Kommentarer
Postat av: mööön

catwoman! haha.. Snyggit!

2008-09-17 @ 13:01:48
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0