Fjällen ?


               Hilary Duff är het på mer än ett sätt ! 


 syster berättade att hon ville praktisera upp i fjällen, då tänkte jag att jag kunde jobba där samtidigt som hon praktiserar haha nä men får se skulle va kul faktist att jobba i fjällen :) 

Nu är TV-time som gäller för mig.. mkt bra på tv idag eller äre ju nästan varje dag nu tycker jag. Först på eftermiddagen ser ja på gamla avnsitt av One tree hill som är favvo programmet. sen äre Idol, andra avenyn vare ju igår men inet idag :( fast kanske ser på internet ist ;) börjar ju en ny serie med Mikale Persbrandt, Oskyldigt dömd, Vem kan slå Filip & Fredrik brukar jag titta på ibland också, blir nog en bra kväll detta !

vi hörs folket :)

en annan sak så är jag riktigt sugen på utgång  på fredag, nån mer ? hoppas det :D

Earth we´re living on today is never ever gonna be the same
If we don´t wake up and make a change, someday

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul med fjällen :) men sök NUNUNUNU, innan det är försent ;) man kan ju alltid tacka nej :P

2008-09-24 @ 23:09:01
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0