happy birthday

väcktes av pappa kl 06.00 imorse..fyfan så jobbigt det va :P men vad gör man inte för sin syster ;) japp gick och uppvaktade Lisa innan hon skulle till skolan, kommer inte ihåg om jag sjöng eller inte kändes som jag fortfarande sov haha.
när hon öppnat paketen och tackat så mkt så fort som fan srang jag ner till sängen och kröp ner igen, men jag blev ju pigg av att sitta och titta på paketöppning :/ men tror jag somnade om lite lätt iaf. vaknade kl 10 igen för att äta frule och klä påmig för att sen åka ner till frisören, bella :) så idag har jag varit och blivit klippt, sköönt som satan, känns som det va as länge sen ja klippte mig.. hmm 4 månader sen kanske.
ska kanske tillbaka och färga håret på onsdag, om det inte blir nästa vecka :P
innan mig så klippte sig Mia, så väntade hon på mig medans jag klippte mig, efter det åkte vi upp till bibban, men blev ingen bok för mig..får bli nån annan gång, sen behöver jag lite tips på bra bok?
sen var det dags för lite soltime :) som också var länge sen..fast har ju fått rätt mkt av den riktiga solen ist ;) men behövs bättras på!
fick ett samtal medans jag klippte mig som jag missade, kände inte igen nr ..så tänkte jag hmm den får ringa upp igen om den ville nått...så medans jag solade så ringde mobilen igen och då svarade mia och han ville prata med mig och sa att det var viktigt? vad nu tänkte jag när mia berättade :S  men jag ringde upp ..sa mitt namn och sa att han hade ringt mig och så frågade jag vad han ville? men så var det tydligen fel, person? eller jag fattade ingenting...  men nu efteråt blev jag ju så nyfiken och vill veta eftersom det var så vitkigt!!

sedan åkte vi till rimi för jag blev sugen på att handla en tidning och få lite inspiration och tips på kläder och hår :D

och nu är vi hemma har städat och fixat till det lite nu i hela huset tills lillis och gäster kommer hit =)
har t o m myst till det lite med ljus och sånt, älskar det..hösten är så mysig, synd bara att man inte har nån och mysa med ibland ;)

nu ska jag fixa lite kantarellmackor och bränna musik :)

lisa - "han har inte alla hästar i hagen", hahah
puss c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0