Hard work work work..

jobbat idag, skulle börja kl 13 men fick sms om att komma tidigare, så åkte ner halv 1 :) rätt lugnt idag faktist...trååk!
men så skrev jag till matilda som jag inte har pratat med på rätt länge, igår tror jag, och frågade hur det va med na osv.. så roligt nog gick hon förbi utanför jobbet så sprang jag ut o ropa på na  :D stod vi o snackade en liten stund om allt typ , trevligt trevligt =)
sen efter en lite stund kom hon in i affärer igen med sin mor :)
lina kikade in en stund också :)hon var på väg för att träna, duktigt tjejja det där !

så kom ja hem nu för en timma sen efter stängning, så har hunnit med att käka mat  nu..

nu tänket jag fortsätta med lite packning kanske? och leta efter lite bilder till syrran som tänkt söka jobb? så vill hon ha lite gamla bilder på oss som hon har sminkat.. så det ska vi nog hitta några, hoppas jag!

några av tjejerna åkte och hälsade på simp idag, typiskt att ja skulle jobba idag jag som ville hälsa på simon också !! men tänker på dig iaf <3








Här får ni en bild på de snygga tröjorna vi har gjort till Sunny beach ;)
Nu är det inte långt kvar tills vi drar juuu.. 3 dagar kvar, de ni!
jag började redan packa i helgen tom .. haha, ute i god tid va fan ;D typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0