höst?

huuhuu så kallt det är ute nu :/ fan känns nästan som vinter.. det är väl ungefär 6 - 4 grader på kvällen ..brr

riktigt rolig & trevlig kväll igår faktist, hann med att göra mkt ju. först var jag ju i stan med pappa o dom, sen åkte jag hem till Lina o dom hos Anna som vi sedan drog till Davidssons,och lina fyllde ju år ;) hahaha
det ska jag med köra nästa gång ;D

Åkte med syster till grännäs och tittade på fotboll på dan, B- laget.. och det gick ju sådär va :/ sen skjutsade jag Lisis till Folkets Hus där bussen till IFK matchen väntade :) mot helsingborg ! henke larsson juu..hehe


Nu har jag massa filmer jag vill se på bio ju, The dark knight, Sex and the city, Wanted ..när ska jag ta mig tid att se på dom ?någon som vill joina så säg till :)

annars har jag väl inet gjort något speciellt idag kan jag inte påstå.. lagt in lite bilder från Sunny Beach och kvällen igår på BDB ! ta en titt :) kommer snart på facebook och här.

imorn ska jag jobba ! :) och tis, ons torsdag med tror jag, hoppas (:
ska bli sköönt faktist och money.. behövs nu verkligen.eftersom jag vill shoppa lite nya höst kläder, skor och jacka nu när det börjar bli kallt ! !

litet smakprov på Bulgarien bilderna :)

Kommentarer
Postat av: emma

wanted och the dark knight är bra :) har dom här hemma ;) kom och koollaaaa :)

2008-09-15 @ 15:53:53
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: emma

hehe okej :P de är något rosaktigt från depent, hade svårt att välja vet inte riktigt vad jag vill ha för nagellack längre :S:P

2008-09-15 @ 19:07:00
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0