ingenting är omöjligt

tråkig söndag...fast mkt bra på tv :D har tittat på One tree hill som är så sjuukt bra, sitter typ inlåst på mitt rum när det är på tv, kan inte bli störd så inne är jag i tv rutan ..haha.

sen har mia och jag tittat på andra avenyn som har börjat igen, gillar vi.. och inte nog med det så är ju självaste Ica-stig med, haha herregud.

vet ni vad ,idag så har mamma och jag rensat alla våra skoooooor som vi har i massa korgar/lådor,  jackor, och lite kläder,  vi fick ihop en påse med jeans, och så har vi en stor väska med massa kläder, så blev det 2 påsar med skor! dessutom så hittade jag en gammal skinnis.. lite  kul så där när man glömt bort!

imorgon är det inte vilken dag som helst, utan lillis födelsedag hon blir så stor som 16 år , den lilla snorungen ;)
så mia slog in några fina paket haha, ni ska se hur dom ser ut :D

imorn blire klipptajm, ska nämligen till bella imorn och fixa frilla lite.. blir nog ingen "big change" fast vi får väl se ..höhö

nu blire det miss secret agent 2.
puss & kram
c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0