norrköping

idag åkte jag in till stan med mamma. hämtade upp syster hemma hos henne i norrköping så åkte vi ut till MAXI. först så åkte vi lite fel vi åkte mot helsingborg hahah, men vi hittade sen ;)
Stadium hade ju öppnat nått nytt på MAXI, och tror du det var folk? jag säger bara OM det var mkt folk.... precis när vi gick in på STadium så slocknade lyset, så strömmen gick på hela MAXI, haha lite kul..de fick säga till vakterna att va uppmärksamma nu..för man kunde ju passa på att sno nått medans inte larmet funkade.
Syster shoppade lite träningskläder och skor :) och OM det var låååååång kööö..men det gick snabbt ändå :D
sen åkte in mot stan, för de andra affärerna var inte öppna där :S
shoppade inet speciellt mkt.. är rätt ont om pengar nu :/ men hittade några böcker iaf, ett nagellack och lite hårprodukter som alltid är bra att ha :)
köpte dessutom en eyeliner hos syster och gick ett läppglans, tackar :)
fick en oduglig huvudvärk som var hela dagen,blev inte på shoppinghumör eller orkade knappt nått :( men när ja kom hem la jag mig i soffan och sov ca 2 timmar så försvann det =)

nu måste ja nog sova..upp tidigt imorn :/ ska till hudläkaren.

godnatt och sov gott folket puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0