Tisdag,

Lite bilder : )



sov ut ganska länge idag, skönt vare (:
skjutsade mamma till jobbet/kurs och syster till bussen och till systemet ;)
och innan det när vi var på väg ner så uppstod en helvetes händelse eller vad man ska kalla det. tror jag skulle dö fast skrattade och skrek samtidigt, tror vi alla 3 gjorde det :D och det var för en spindel as BIG, som kröp  fram vid spegeln/skärmen och herregud alltså.. haha

efter det gick bells och jag en rätt lång promenad :) först fifalla, sen in på hemköp bells handlade lite till hennes middag och jag smet en snabbis på toaletten och drack lite vatten hehe behövdes för så varmt det är ute idag, man kan inte trot. sen mot bibban, lämnade 2 böcker åt mamma och vi tog en titt samtidigt, jag som inte hittar några bra böcker men det är bells bra på, så hon får hänga med nån gång när jag kan låna, hade ju inte med mig lånekortet :P
sen hem och duscha, var helt slut och svettade so m en ko.....efter duscheriet hämtade jag lillasyster som kom med bussen..sen lagade jag mat åt oss båda :) lite kan jag faktist, fast man inte trort. lite titt på One tree hill medans vi åt !

och nu sitter jag här, ensam hemma också :( lisa är på fotbollsträning.

får se vad kvällen har att komma med. Hörs : )

PUSS





innanefter
                              innan                                                     efter

lisa sexton    
Lisa får presenter :)                                          Skaffat mig några tidningar att läsa : )

Kommentarer
Postat av: Bella

2008-09-23 @ 21:40:50
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

Oj blev visst en tom komentar :P



2008-09-23 @ 21:42:36
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

Oj blev visst en tom komentar :P



2008-09-23 @ 21:42:40
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0