RALLY

Gud så skönt det är att sova i sin egen sääng, fast att jag vaknade typ halv 8 i morse :S vi gick ju upp rätt skapligt i Sunny Beach så är väl en liten vana nu..

direkt när ja vakna gick jag in i badrummet och tog en dusch, sköönt vare :P

har inte gjort så mkt annat nu..hängt lite tvärre och stoppat i ny tvärre, blir ju lite nu efter resan ;)

igår btw så åkte vi en lång sväng, in till Norrköping och hälsade på emma :) trevligt och kul o träffa dig baby <3

Ikväll eller eftermiddag ska jag åka in till stan med papps, mamms och Lisis,först ska vi äta planka på bacchus sen ska vi åka o kolla på Rallyt, Jonas Wigren vettni, sen tror jag nog att Lisa och jag ska hjälpa till eller nått med prisutdelningen :) hihi.. kanske blir TV-sänt ocskå.. då måste ni kolla :) TV4, tror jag.


Nu ska jag käka bulle :D

see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0