varm och solig dag :)

nu har jag varit hos frissan, isabelle och färgat mitt hår :) andra gången jag var där den här veckan, hehe :P
men nu känner jag mig lite finare i håret =) tack så mkt :) är jätte nöjd!
fick ju gå ner i morse, ( kors i taket) för det fanns ingen bil hemma :/ vill skaffa mig en bil ju..snart måste ja görat haha. men iaf, såg ju nästan ut att va regn i luften på morgonen när ja gick ner så ja tog ju såklart med mig ett paraply och inte nog med det så var det ju inte den minsta jag hitta hemma heller, ett baota stort som ja fick slääpa på!
efter besöket hos bells så gick jag in en sväng till Valdixi för att kika lite och se om de behöver hjälp (a) ärju rätt tråkigt att bara vara hemma om dagarna :S men ska jobba på onsdag iaf :) yes!
sen tog jag mig i kragen, gick upp till franzéns och solade : ) skönt vare men gud så varm ja blev .. jag tog ju på mig en varm jacka när ja gick ner i morse men så blev det ju varmt ute nu närmare på dagen så ja svettades ju ihjääl..sen gick jag hem, och nu är jag hemma..tråk.
men gud vad jag har gått  och varit ute mkt denna vecka, det är ju så sköönt än att bara sitta inne om dagarna, bara lite tråkigt att göra ensam . :/

nu börjar jag bli hungrig också..vet i hundan om det finns någon mat hemma heller :/får väl se omjag hittar nått!
eller så väntar jag tills pappi kommer hem så får han laga nått åt mig ;)
mors

Kommentarer
Postat av: Bella

kul att du är nöjd :) Och jävlar vilken runda du tog, om du gick till franzéns i samma veva :P

2008-09-24 @ 23:10:55
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0