vilken topp helg

Äre fest så äre!
kommer en lite sumering av helgen här då...
fredagskvällen bjöds på fest & utgång i norrköping, vi började hos emma, sjöng singstar, skratt prat och musik mm :)
tog taxi ner till hugos där vi tillbringade kvällen, mkt trevligt folk, blev dans, snack och skratt säkert ;) jooråå skoj var det :D
så började det närma sig mot sitt slut och det blev en jävla lång köööö till garderoben..man kom knappt ut! på hemvägen gick ja med bella o emma & emma och  vi stannade på mc donalds, mkt folk där som vanligt... men gud vad hungriga vi var, typ slängde i oss burgarna :D
sen vandrade vi hem till emmas lägenhet där det låg redan 2 som sov så sött ;)
väckarklockan ringde en jädrans massa gånger på morgonen vid 8 eller nått sånt .. först var det tänkt att lisa & emma skull åka hem vid 9, sen började carro klä på sig och till sist åkte bella och jag också hem med dom då :P
hem och vila en stund sen ut till grännäs för att titta på fotboll, men det gick ju inte så bra för viken :( 0-0 mot stegeborg.

Lördagskvällen var rätt seg, men jag påt igen, först åt god mat hemma med  mam, dad and sis :)
åkte till petterssons/lenpers place och förfestade : ) sem vandrade vi ner mot vika, kikade in hos anna en stund sen mot melkes, och det var fullfart på scen men inte på dansgovlet som vi intog när vi kom och så klart äre vi som sätter igång stället ;) när musiken slutade drog vi över till grannen, davidssons . där var det också rätt segt, men när vi kom så blev det fullfart igen :)
de nya poliserna tittade till partyt lite, så då har man sett dom också ..haha
en riktigt trevlig och skoj kväll, tack! 
hemvägen var väl lite mindre bra :/ :(  fast jag ju fick ringa min underbara vän och prata med<3 då blev det mkt bättre :) tack du betyder mkt!

och inte på tal om helgen, som har varit riktigt skoj med mina bästa <3 tack så mkt!  som nån sa, erat gäng är ju så underbart och vi har roligt jämt, ingen är eller har det som oss! det är sant som det är sagt ;D

bjussar på en liten bild från fredagen!



nu är det one tree hill som jag kommer sitta fastklistrad vid...hööörs :)

stay and fight

Kommentarer
Postat av: c

2008-09-28 @ 20:01:28
Postat av: möna

Snyggnos!! jaaa jag har färgat! såg du det :) Jag satsar ju på Brooke i OTH

2008-09-28 @ 20:02:42
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: C

Så lite så, klart jag finns när du är mörkrädd :D hihi. tack för helgen, har varit mysigt, trevligt och jätteroligt!! <3

2008-09-28 @ 20:04:40
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Clara

vilken fin bild på dig cicci! :)

2008-10-02 @ 21:50:28
URL: http://barasomclaras.blogg.se/
Postat av: Alina

Kikar in:) Godnatt!

2008-10-02 @ 21:51:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0