21'e

tog en sväng in till stan idag, gjorde lite ärenden i söderköping på vägen in.  Mötte upp lilla syster yster i stan för att shoppa lite presents till big sis :)  hoppas hon blev glad! hih
i slut spurten hittade jag ett par tights som jag varit sugen på.. ;) älskar tights!

fick en sån där konstig huvudvärk idag igen..känns förjävlig ett tag men sen går det över snabbt :S

 

igårkväll åkte jag in med familjen för att möta upp syster M som vi skulle fira med lite middag för henne :) fast hon fyller på söndag.
vi gick ett bra tag innan vi hittade ett ställe som var öppet och bra:P
restaurang Manesa blev det tillslut, första gången jag åt där och det var en liten annorlunda meny, men det var riktigt gott :) 
  

sen gick en del och titta på bio och jag gick för att kolla på rix-fm festivalen .Mötte upp Bella, Lisa, Viktor och Anna sen drog vi oss in bland folkmassan, grymt mkt folk var det!


Mina grabbar avslutade hela festivalen klockrent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0