augustifesten 2009

Riktigt kul helg :)
fredagen blev lugn dock men tvärt emot vad lördagen blev!
jobbade först på lördagen från kl 10-14, rätt segt tiden gick långsamt i slutet..men sen drog ja hem och stressade järnet för att hinna halv 4 bussen, klrt ja gjorde det! ;) men uusch för att åka buss..skit länge sen jag gjorde det, och det är ju ingen höjdare direkt ..bussen var fullt med folk och jag hade en stor väska med så jag tog upp 2 platser, inte en chans att jag kunde flytta på mina grejer för att nån skulle sätta sig bredvid. väl i stan gick jag hem till emmas lägenhet där bella kom ut ur duschen precis typ.Vi fixade i ordning oss för att sen traska vidare till bussen till carolin som var hemma hos linda och danne.
sen var vi hemma hos syster där det va födelsedagsfest för henne och emelie : ) de bjöd på smörgåstårta..åååh gud så himla jävla gott det var! haha emmih kom vartefter också :D
vi drack och sjöng lite gamla godingar ;D
vandrade vidare mot skandiateatern för att kolla på Zackarias, alltid lika bra! vi kom lite sent, men hann se några låtar iaf : ) blev en liten överraskning för mig där också..helt plötsligt såg jag dani där bland folket,visste inte att han skulle komma..men då blev jag glad :) hihi fick en ros också,tack! <3

Bella Carro och Jag hamnade i en park där vi satt ett tag och jaa..vad gjorde vi inte :O ;) hahah
drack, sjöng, åt godis mm ..
*Calle kamel har 5 pucklar, 5 pucklar, 5 pucklar, Calle kamel har 5 pucklar ......... spring Calle spring*
efter de köade vi in till hugo.
Tack för kvällen <3
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0