vill ha dig i mörkret hos mig..

tiden den stannar när vi rör vid varann... lallala..

alltså jag får inte nog av shopping :S blir nästan galen av att titta på sidor på internet på kläder och skor.. farligt fan!
syster och jag gjorde nyss en kladdis eller vi gjorde 2 stycken.. och faan dom va innne för läääääänge och blev toooooooooooorrrraaa..F*ck !  jag som köpte dumle för att göra ett litet experiment ..

en annan sak ja gjorde idag , var att jag besikta bilen för första gången haha, good work c!
har sökt lite jobb idag också.. moore good work cirre!

tar en update om helgen som varit en annan daaag har ingen ork njuu..

Nu snart blire att se Wallander, Tjuven :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2009-08-21 @ 01:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0