12/12

Självklart var det rätt som vann idol igår!!! och jag hade sagt ifrån första början att han, han kommer vinna idol.HAN är ju bäst!! och det gjorde han.Erik vann idol 2009, så jävla bra.
fast det är lite tråkigt att det är slut nu.. :/ vad ska man nu göra på fredagen? vi har ju alltid haft idolmys hos lisa :)heh men nått kommer säkert upp.

Tog med mig syrran ner på vika för att gå en runda och kika lite,köpte glögg åt mor också.
just nu sitter jag och lyssnar på EMDs julskiva.. :) och kikar runt lite på nätet efter några snygga klänningar och sånt..ska nog ta mig tid på måndag och hitta nått fint,behöver få upp mitt humör lite ..
ikväll blir det nog lugnt..titta på dansbandskampen såklart och hejja!
ha en bra kväll :)  

tänkte bara säga att det är 12 dagar kvar till jul därmed 19 dar kvar till nyår så att ni vet!

___


vem möter blicken och vem tar sig tid ,vem orkar drömma om mer
 Var gång du vågar se in i ett liv   är det dig själv du ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0