snowy day :)

åååh så himla myysigt det är med snöö! :) hoppashoppashoppas det håller i sig i 8 dagar bara!! det skulle göra julafton så himla mycket.
snööat i stort sett hela dagen, eller det var ju fasiken snöstorm idag :S buururr
och idag har jag jobbat,happy :) papi räddade min dag för han fick komma med lunch,kycklingsallad,muumms var det. eftersom mikron var borta där. fick dessutom lite fika också på köpet :)
gick super bra på jobbet, fick lite ont i vaderna när jag kom hem..inte van att stå upp sådär länge en hel dag.
nu blir det sängen..för imorn ska jag upp skapligt för att bege mig till stan..hoppas paps följer med mig eftersom det skulle bli snöstorm imorn med?

sjäälvklart var jag ute o drog en sladd förut nu när det har snöat så mkt ;) haha ja är knäpp.

nattti.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0