jävla vägarbete !!

tycker dom jämt håller på att bygga om ööööverallt,vart man än åker så är det ett jävla vägarbete!
var tvungen att åka omväg för att komma till systerslägenhet och stod ett jävla bra tag för att komma ut därifrån också innan rondellen vid polishuset för där hade dom spärrat av ena körfältet så alla bilar var ju tvugna att åka samma håll typ..stod fan en kvart och vänta :@ blir gaaaaalen på vägbygge!!!! och inte nog med det när man väl kom till sörping så visst fan ska man få krypa fram där också,alla jävla trafikljus, ingen struktur påt! typiskt så hamnade jag ju i tiden då alla slutat jobbet . lite smått irriterad var jag.
tummen ner från mig.

men jag hittade lite klappisar på stan iaf :)
Älskar fan Ingelsta Shopping, inge parkeringsavgift, inte trångt på parkeringen heller + att det finns p-hus under byggnaden, skit god matställe ! dom får tummen upp från mig .

nu ska jag nog ta det lite lugnt för att sen åka in till stan igen och hämta bella som kommer från Oslo :)

_

hahaha, ja vad ska man säga.

Kommentarer
Postat av: lisa.

jadu, bra fråga! jag har ingen aning.. :/ pratade med din b-friend idag och han sa att han också ville att vi skulle käka middag och så ihop.. men ingen som ska vara ensam hemma!? är ju lättare att vara i ett hus om man jämnför med min lägenhet, blir ju lätt lite trångt!

2009-12-15 @ 20:08:58
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0