Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! :)

herrejäävlar vad det snööar!!!!!!!! weeehooooooooooo, i like it :D
men det är ett helt träningspass att skotta snö och pulsa i snön kan jag säga er. såå jävla jobbigt!
mamma fick med mig upp i skogen för att leta en gran..det var inte långt bort men det tog sin tid att pulsa runt i snön..var tvungna att ta pauser efter bara några steg.haha
skottade bort all snö från bilen och runt vid uppfarten..men egentligen är det väl lite onödigt för det kommer bli lika mkt snö igen att skotta bort?

jag skulle åkt till norrköping imorse egentligen men blev inget med de,avbokade besöket på sjukhuset eftersom det är ju så mkt problem och bilar som kört av vägen. bussarna här i från vika har ju varit inställda nu på förmiddagen t o m.

i helgen hoppas jag på lite pulkaåkning? :D





försökte få ut dessa små filurer i snön men de var lite skrajja..
de ligger hellre här inne.


rena rama vinterlandet :)


min träning för idag

Kommentarer
Postat av: emma

shiiit vad snö det är hemma :P får se om de ligger kvar allt när jag kommer hem :P

2009-12-17 @ 15:45:36
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella

Vi MÅÅÅSTE åka pulka :D

2009-12-17 @ 21:07:36
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0