Lördag 5 december

igår var jag,mamma,emma,lisa och nettan julshow i norrköping,de geer hallen, Sonja, Sanna Shirley & Måns!
guuud så himla bra det vaaar,så himla fiint och roooligt :) detta hade dom fått till det suveränt!
och som dom sa, oh helga natt är den finaste jullåten och det stämmer braa!!sjöngs av shirley.
fast den bästa var nog the prayer med Sonja & Sanna.
när vi var hemma var det bara att svida om, bättra på och slänga i sig en halv liten pizza, hah. åkte sen till Lisa där det blev förkrök till idol, där det var roligt besök från västervik också :D sen körde vi järnet på d-sson hela kvällen lång,typ.
riktigt rolig kväll, tack hörrni :)

märkte nyss ett blåmärke ifrån gårdagen..påvägen till d-sson stötte jag till ett staket,typ.jäklar vad ont det gjorde då.


kort och gott...ikväll blir det luugnt för min del,självklart ska jag se dansbandskampen om jag inte somnar .:P
ha en bra kväll puss
har inga bilder från kvällens party..har ingen kamera nämligen.Önskar mig en ny av TOMTEN!!! hoppas han läser detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0