1 februari

helgen har varit suverän verkligen :)
fredagen blev det fest i norrköping med tjejerna, förfest hemma hos emma mkt skoj skratt och dricka ;)
sen åkte vi till palace som var jätte länge sen vi var på, skit skoj hade jag verkligen :D myyyycket folk var det där, många trevliga och roliga bekanta och vänner :)
sov hos emma, gick på stan innan vi åkte hem med bussen dagen efter, oj så trött jag var när jag kom hem. la mig i sängen diirekt,sov 2 timmar tror jag och det behövdes.
på kvällen åkte jag till bella där sampan, lisa och carro var. lugn och mysig dagen-efter-dag.
Inatt sov jag riktigt skönt, fast trodde jag skulle sova längre men blev till 12 eller nått iaf.
gick en promenad idag, vädret var ju lite finare idag, till och med så att solen visade sig lite.
hämtade hem big sis från bussen :) så satt vi i min säng och tittade på tv lite.
Nu tittar jag på Beck, som först hela famlijen satt samlade i soffan men som slutade med att en och en försvann,så jag gick ner till mig :P

imorgon kanske jag följer med mön in till norrköping och hjälper henne med flytten? men har inte riktigt bestämt mig än om jag ska det eller icke!

tack för denna helg :) haft riktigt roligt! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0