Alla Hjärtans Dag :)

Idag är det alla hjärtans dag!

Happy Valentine's Day :)
ikväll blir det mys med mina bäääässta och mina dejter ;)
Vi ska äta jääätte god mat och bara ha det mys,ser fram emot det hihi.
Hoppas ni andra får en bra valentine's day




Igår jobbade jag hela dagen från 12-18,skönt att få komma igång lite nu o göra något,blir ju att ja bara är hemma annars, fast har ju varit sjuk nu ett tag men är på bättringsvägen är ju dock fortfarande lite förkyld det släpper ju aldrig :Sjaja snart så!! Var med tjejerna igår kväll,blev en sväng ner till pizzerian sen drog vi en runda med bmw'n som fick en rejääl runda ;) riktigt roligt och guud vad vi skrattade eller garvade rent ut sagt :D skit bra dag!
Idag har jag jobbat från 10-14 och det har varit en del paketinslagningar kan jag säga..men det är ju trotts allt alla hjärtans dag idag många snälla här!
jag som ville hade önskat att ett blombud som var skickat hem till mig när jag kom hem :( haha
och ikväll blir det mys :)
vi sees
Puss & Kram På Alla Hjärtans Dag













Kommentarer
Postat av: matilda

cecilia, läs min blogg och gör som det står

grattis på alla hjärtans dag babe

2009-02-14 @ 15:49:20
URL: http://periasoperoas.blogspot.com
Postat av: emma

puss sötnos <3 blev de bra för dig och dina söta dejter ;D saknar dig <3

2009-02-15 @ 21:07:08
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0