Godförmiddag

är det för mig iaf :D
vaknade vid 10 kände att jag ville upp skapligt så inte dagen försvinner iväg bara.
har varit ute och gått nu också, fast det var mulet och nästan regnade när jag gick och NU passar solen på att visa sig, taskigt! men härligt med sol:) hoppas snön smälter bort så det kan bli vår nuuuuuuu.
är ensam hemma idag också fast till kl 4 bara då mor och troligtvis syster kommer.
Har fått två uppdrag från big sis, så ska vi se hur det går för mig hehe. har något att göra då iaf än att bara ingenting!
sitter och tittar igenom massa bilder på datorn, hittade bilderna från Italien :) därför bjussar jag på en bild på Sara och mig, ja ni ser ju vart det är ;)
saknar den tiden <3 riktigt roligt hade vi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0