helluluuu

har inte suttit vid datorn på hela dagen (a) hihi kors i taket cecilia ;)
jag är så duttiii,hihi
vaknade kl 10.00 gick upp o käka frullebulle, sen åkte jag ner på vika och gjorde "stan" med mamma :) handlade mat på 2 olika mataffärer, kikade in på kupan och blomsteraffären och så tog mamsi och jag en fika på Lilla blå mysigt:)
ÅH vädret börjar gå åt rätt håll,wiiiiee..jag tyckte det inte alls var så kallt idag och solen tittade fram..me like :D

Nu ska jag strax äta när paps och lis kommit hem sen ska jag åka med bells, Sampan och Lisa ner till västervik för att träffa carolin och titta på bio,myspys :)
ha en bra fredagkväll
pusss från mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0