Nu vill vi ha vår tack!

det ser ju nästan ut att vara vår ute, förutom att det är kallt! solen lyser så fint :)
tänk er omdet skulle vara vår nu, vilken underbar årstid det är egentligen, få ta på sig tygskor och ha en tunnare jacka..jaa sånt som hör till :) joo sommaren är ju den bästa men vårkänslan är så härlig ändå! kan inte sluta tänka på det..haha

Idag på förmiddagen tog jag på mig boxningshandskarna, satte på musiken och körde igång och boxades lite, trött och svettig blev jag,men det är så härligt att bara få slåå håååårt på något och kämpa tills man inte orkar mert!!!!
tog mig en dusch innan jag åkte ner till bells på jobbet =)Hon prövade lite uppsättningar mm,så jag hade spolar i håret, såg ut som en gammal tant,haha! men vi fick typ till de där hollywoodsvallet ;) vilken volym det blir alltså! släng dig i väggen volume master hahah.

   


(Yeah but) Baby I've been here before
I've seen this room and I've walked this floor, (You know)
I used to live alone before I knew ya
And I've seen your flag on the marble arch
and love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Hallelujah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0