Onsdag

hejhopp!
nu har jag fixat och trixat lite med bloggen..men är inte riktigt hajj påt än,massa finesser och detaljer man kan ändra. men detta får duga ett tag! :)
nu är jag ensam hemma hela dagen till kl 21, och vad ska jag hitta på?
lilla systeryster kom hem vid 2 från skolan men så skjutsade jag iväg henne till bussen nu igen :( mamsi o papsi jobbar.
bara jag hemma med kissarna förstås, men är ju inte så mkt att prata med men mysigt iaf :)
Nu ska jag nog ta och laga mat eller värma mat för den delen ;)
bells hjälpte mig att skaffa Spotify så nu har jag det kirrat, skit bra verkligen :D tack hehe !
typiskt nu när jag börjar bli frisk så ska någonting annat kråångla för mig!!! nu har blåsorna på läppen kommit igen :S WHY? vad har jag gjort nu..fattar inte alltså. :( hatar det här.men får hoppas att det ej varar länge.

hörrs
PUSS


Kommentarer
Postat av: Bella

Det måste ju ha med något psykiskt att göra... när du är borta hemifrån :/

2009-02-25 @ 19:43:01
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint du gjort käcc. Ja jag tror Bella har rätt där. Du lir stressad när du inte är i trygg hemmiljö och det visar sig på huden.

Doktor Phil ska hjälpa! :)

2009-02-25 @ 20:39:59
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-25 @ 20:42:00
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0