slappislappi

idag har det varit en slapp dag, och det behövdes verkligen..känner mig lite sisådäär seeg och hostar en del fortfarande :/ legat i soffan, sängen hela dagen typ, kört lite guitar hero också :)
man måste få ha sånna dagar haha. måste vila upp mig till helgen ju ;)
tror jag ska börja på boxercise om jag får med mig sis, det vore nog skit skoj fast jobbigt, men känner att jag måste börja på någonting snart när jag inte har så mkt att göra på dagarna.men tränar ju hemma fast inte samma sak. så det blir nog så,hoppas på syster! ;) nästa vecka börjar det isf =)
pappa tycker det är bra att jag har körkort så slipper han hämta och skjutsa på alla här hemma, men det tycker jag bara är kul :P
hämtade lisa förut idag och nu mackan och snart ska jag hämta syster som kommer från the city :D


happy me

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0