"sluta hosta"

idag åkte jag och lina in till sörping där hon har praktik på salongen Bio Sculpture så hon gjorde naglar på mig, förlängning. det blev jätte bra för att hon inte har gjort så många gånger :) blev helt nöjd! lite ovant med långa naglar, svårt att skriva här på tangentbordet hehe :P
blev en jätte fin färg på hihi :) nu är jag så försiktig med allting,så det tar typ dubbelt så lång tid att göra nått för mig haha ;P
NT kom ju också dit idag, snackade och tog lite kort hehe så kanske kommer nått i tidningen ;)
Vi åt lunch på en ny thai-restaurang, gud så himla gott det var!!! och jätte snälla och roliga som jobbade där haha såå söööta alltså :D
så jag har varit där nästan hela dagen, trevligt och kul :) tack sötnos <3
nu har jag precis ätit blev rätt trött nu så blir nog att ligga i sängen och titta på tv om det finns nått bra! ?

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0