tisdag 10 februari

gick upp skapligt tidigt idag för att vara mig och lite sjuk!
åkte ut till Lina en sväng på förmiddagen, bella fick sina naglar gjorde och jag tittade på :P blev en del snack också ;)
skönt det känns att ha gjort något på förmiddagen, dagen blir ju lite längre dåå..annars har dagen gått så fort..va det känns iaf!
släppte av bella hos sin mormor på lunch och jag åkte hem till pappa där jag fick lunch :)
fick ett ryck av att det kändes skitigt i mitt rum...så tog fram trasan och dammsugaren och börja städa! gick skit bra fast blev rätt trött efter detta så jag la mig i soffan och läste Sofis Mode, åh gud vad man blir inspirerad och vill bara ut och shooooopppppppaaaaa!!!!!
hittade massor fina vår kläder och skoor som jag lagt i en "önske-shoppings-lista" . men det är rätt så svårt när man är utan jobb att skaffa sig detta :( f*ck

thats my day.



too much Black (make-up) for her, but she is cool-girl

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.eleven.se/tints-of-nature-harfarg-8n-natural-light-blonde-5219.html

2009-02-10 @ 22:25:49
Postat av: Anonym

Too much? Noo more is more!

2009-02-11 @ 00:29:58
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0